Klasszikus TF



Ismertető

A Túlélők Földjén egy új játék lehetőséget biztosítunk a Klasszikus TF indításával. Szeretnénk visszaidézni egy kicsit azokat az időket, amikor egy lapockacsont kincs volt, egy bakkura csizma úri huncutságnak számított, és minden túlélő vágyálma egy vasból készült fegyver volt.

  • Mi is a Klasszikus TF pontosan?
    A TF Freeben indított karaktereket a 10. forduló után az éles játékba átrakva lehet klasszikus karakterként játszani. A klasszikus karakterekre külön szabályok vonatkoznak (ld. később), és még 50 (azaz összesen 60 fordulót) léphetnek klasszikus karakterként. A 60. forduló után normál karakterekké válnak, akikkel lehet tovább játszani. A 60. fordulóvégi állapot lementésre kerül, ebből számos toplista alapján eredményt hirdetünk és jutalmazunk, a jutalmat kérheted ennek a karakternek vagy a főkarakterednek is. Ráadásul minden, a klasszikusban résztvevő, azt végig játszó karakter kap egy egyedi jutalmat, valamint lesz egy olimpia is, csak a klasszikus karaktereknek, egyedi jutalmakkal, amit szintén kérhetsz a fő karakterednek.
    • Mennyibe kerül a Klasszikus TF-ben a részvétel?
      Az első 10 forduló a TF Freeben ingyenes. A következő 50 forduló az éles játékban minden klasszikus karakter számára egységesen 10 zseton, de a fordulót csak e-mailben kérheted, és nem küldhetsz 20 sorosnál hosszabb UL-t vagy BUL-t.
      • Hogyan nevezhetek a Klasszikus TF-re?
        A TF Freeben az első 10 forduló bármelyikében kiadhatod a „H 3” parancsot. Ekkor a karakter megforgatja a feje fölött a vizestömlőjét, ettől kezdve klasszikus karakterré válik, és az éles játékba kerüléssel részt vesz a Klasszikus TF-ben. A parancs kiadható olyan ingyenes karakterrel is, akit már korábban indítottak, de még nem került át az éles játékba.
        Figyelem! A parancs CSAK a TF Freeben adható ki, ha a karakter már átkerült az éles játékba, onnan kezdve nem tud klasszikus karakterré válni.
        Az éles játékba átkerülő klasszikus karaktereket automatikusan visszadátumozzuk egy évvel.
        A TF Free-ben is változtattunk, ezentúl nem napi egyet lehet lépni az ingyenes karakterrel, hanem napi négyet, mint a normál játékban (ebbe a limitbe a 0. forduló is beleszámít).
        (A Klasszikus TF-ben - ugyanúgy ahogy a normál játékban - már bármikor lehet lépni az online táplálásnak köszönhetően, de max. napi négyet és heti max. 20-at.)
    • Milyen szabályok vonatkoznak a klasszikus karakterekre?
      1. Nem használhatók azok a parancsok, amik a TF Freeben sem. Azaz:
      A, AA, FA, FAA - tárgyátadás,
      PBE - pénz befizetés bankszámlára,
      L, FL - lopás parancsok,
      VE - boltban vásárlás,
      TK - többszemélyes kalandok,
      IN - információátadás másik karakternek (szörny és tárgyenciklopédiákról),
      FU - udvarlás parancs.

      2. Ezenkívül az eldobott, elrejtett tárgyak nem kerülnek le a térképmezőkre. Klasszikus karakter nem vehet fel eldobott, vagy eldugott tárgyat sem rálépéssel, sem KUT-tal, sem FV paranccsal.

      3. Klasszikus karakter nem léphet KT-ba, nem alapíthat KT-t. Ezt kompenzálva, ha a klasszikus vége után tovább játszik a karakterrel, és belép egy KT-ba, fixen 14 MXTU-val indul.

      4. Amikor egy klasszikus karakter rálép egy mezőre, a rálépés előtt minden szörnyet törlünk a mezőről, kivéve a szörnyfészkeket. A klasszikus karakter fordulója kezdetekor is törlünk minden szörnyet arról a mezőről, ahol táborozott. Mindezt kiterjesztettük a TF Free-re is, azaz ezentúl ott is törlődnek a szörnyek a mezőről.

      5. Mivel vásárolni nem lehet, tárgyat nem kaphat egy klasszikus karakter, ezért felraktunk még néhány gorombilla fészket a térképre a lapockacsont miatt. A koordináták: (24, 115), (24,100), (24, 88), (22, 70), (20, 49), (24, 35), (25, 14). Ezenkívül az 1-es és 2-es labirintusban 1 helyett 5 DEM-et lehet találni. (Figyelem! Csak azok találnak több DEM-et, akik a Klasszikus TF indulása után mennek be ezekbe a labirintusokba.)

      6. Csaták más karakterek ellen: A klasszikus karaktereknek nem fejlődik a fegyverszakértelme, ha játékos karakterrel csatázik. Ezzel akarjuk elkerülni a párnacsatás turbózást. Illetve, ha egy klasszikus karakter megöl egy bármely másik karaktert, akkor nem veszi el annak tárgyait, és nem kap érte TP-t.

      7. A térképről a 100-as X koordináta alatt levettük a világítótornyok, olvasztókemencék, vaskohók és oltárok felét.

      8. A bűvölés varázslatot nem használhatja klasszikus karakter. Minden klasszikus karakter megkapja az Isteni küldetés varázslatot akkor, amikor a TF Freeből átkerül az éles játékba. A varázslat csak akkor íródik ki a karakterlapon, ha már tud varázsolni. Mivel sem lopni, sem bűvölni nem lehet (csak a 60. forduló után), ezzel oldhatják meg az ezekre vonatkozó első küldetésüket.

      9. Klasszikus karakter számára nem vehető bónusz.

      10. A TF-en régen csak akkor regenerált a karakter teljes ÉP-t és VP-t a táborozása alatt, ha 3 nap telt el az utolsó fordulója óta. (Ez alól a gyors pihenés pszi képesség adott felmentést.) Ezt már sok évvel ezelőtt 2 napra csökkentettük, illetve pár éve bevezettük, hogy az ÉP regeneráció az első 40 fordulóban mindig teljes, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta. Ezt most kiterjesztettük a 60. fordulóig, és érvényes a VP regenerációra is. Azaz a TF-en (nem csak a klasszikus karakterek) ezentúl az első 60 fordulódban teljes VP és ÉP regeneráció van, függetlenül attól, hogy mennyi idő telt el az utolsó forduló óta.

      11. A klasszikus karakterek ugyanúgy napi négyet, heti max. 20-at léphetnek, mint a normál karakterek.

    • Mi lesz a klasszikus karakterekkel a Klasszikus TF vége után?
      A Klasszikus TF 2020. március 9-én indul és 3 hónapig tart, azaz a zárása június 9-én lesz. Ez alatt kell lelépnie mindenkinek a 60 fordulót. Ha valaki folytatni akarja a játékot a klasszikus karakterével, a 60. fordulója után bármikor léphet vele, nem kell megvárnia a Klasszikus TF végét. A 60. fordulója végi állapot lementésre kerül, ezzel vesz részt a toplista versenyben. A 61. fordulójában már automatikusan mentesül a klasszikus korlátozásaitól, a normál TF szabályai lesznek érvényesek rá, azaz pl. kaphat tárgyakat. Ráadásul azokat a klasszikus karaktereket, akik lelépték a 60. fordulójukat, ismét visszadátumozzuk 1 évvel.
      Figyelem! A Klasszikus TF jutalmait csak a lezárás után osztjuk ki!
      • Milyen jutalmat kapnak a klasszikus karakterek?
        Klasszikus kitűzőt, ami slotot nem foglaló tárgy, és 1%-kal növeli a kapott TP-t. (Több klasszikus kitűző hatása nem adódik össze.) A tárgy nem átadható, de ha valaki nem szeretné folytatni a játékot a klasszikus karakterével, akkor egyszer átadható egy vele egy számlán levő karakternek. Ezt a tárgyat 2 héttel a Klasszikus TF lezárása után osztjuk ki, és a lezárás után max. KÉT HÉTEN BELÜL jelezni kell az Ügyfélszolgálaton.
        • Mit kell tudni a klasszikus Olimpiáról?
          A klasszikus Olimpiát a Klasszikus TF lezárása után futtatjuk. A H 1 50 paranccsal lehet rá nevezni, ugyanúgy, mint egy normál olimpiára. A parancs többször is kiadható, és az olimpián mindig a legutolsónak kiadott parancskori állapotban indul a karakter. Érdemes tehát időben, akár több fordulóban is kiadni, nehogy valaki kicsússzon a klasszikus 60 fordulójából, mert a 60. forduló lelépése után már nincs lehetőség nevezni. A klasszikus Olimpia egy normál olimpiai forduló árába kerül. A harcban csak egy kategória lesz, melynek a győztesei az alábbi érmeket kapják:

          klasszikus bronzérem: +30 max. ÉP
          klasszikus ezüstérem: +40 max. ÉP
          klasszikus aranyérem: +50 max. ÉP

          Ezek az érmek a számlán belül ugyanúgy átadhatóak lesznek egy alkalommal, mint a klasszikus medál. Az átadás módja is ugyanaz, KÉT HÉTEN BELÜL írni kell az Ügyfélszolgálatra.
          A játékos versenyeken ugyanazok a jutalmak lesznek, mint a normál Olimpián, ezek a jutalmak nem átadhatók!
          A klasszikus Olimpián elért helyezés nem zár ki a normál Olimpia egy kategóriájából sem!
      • Mit kell tudni az egyéb jutalmazott kategóriákról?
        A Klasszikus TF zárása után a 60. forduló végi állapotokból győztest hirdetünk az alábbi kategóriákban:

        Legtöbb TP/szint
        Legmagasabb tulajdonságösszeg
        Legerősebb/Legügyesebb/Legokosabb/Legegészségesebb/Legszerencsésebb
        Legtöbb megölt szörny
        Legnagyobb minden fegyverszakértelemből
        Legnagyobb nemfegyveres szakértelemösszeg
        Legnagyobb minden szakértelemből egyesével (Csak azok a szakértelmek, amik megszerezhetők és fejleszthetők a klasszikus alatt.)
        Legtöbb befejezett épületes küldetés
        Legjobb/Leggonoszabb
        Legmagasabb papi hit istenenként
        Leggazdagabb

        Ezeknek a jutalmazása a következőképpen zajlik: Aki egy kategóriában nyer, az klasszikus rézmedált kap (+1 minden tulajdonságra). Aki kettőben, az klasszikus bronzmedált (+2 minden tulajdonságra), aki háromban, az klasszikus ezüstmedált (+3 minden tulajdonságra), aki négyben, az klasszikus aranymedált (+3 minden tulajdonságra, +1 támadás), aki pedig 5 vagy több kategóriában végez az élen, az klasszikus gyémántmedált (+3 minden tulajdonságra, +2 támadás) kap. Ezek az érmek a számlán belül ugyanúgy átadhatóak lesznek egy alkalommal, mint a klasszikus medál. Az átadás módja is ugyanaz, KÉT HÉTEN BELÜL írni kell az Ügyfélszolgálatra.
        A verseny tisztasága érdekében a klasszikus alatt nem közlünk ezekről toplistákat. Nem szeretnénk, hogy lehetőség legyen arra, hogy az utolsó 2 hétben indít valaki egy karaktert, megnézi, milyen értékeket kell elérni az egyes kategóriákban, és egy hajrában, azokra specializálva begyűjti a díjakat.
        Figyelem! A klasszikus medálok közül egyszerre csak egy KF-elhető!

        Ha bármi további kérdésed van, tedd fel itt a hozzászólások között, vagy írj az Ügyfélszolgálatra!

        Várunk minden régi és mostani játékosunkat a Klasszikus TF-ben!

        Tihor Miklós és Dani Zoltán
    (Eddig 7526x nézték meg.)
    Cookie/süti kezelés
    Weboldalainkon cookie-kat (sütiket) használunk, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthassunk látogatóink részére. Tudjon meg többet...
    OK